24 Ocak 2010 Pazar

Aslında saate baktım çok geç değilmiş 1.5 falan ama işte. Neyse böyle esti yazayım dedim. Uzun uzun yazmak zorunda olmadığıma göre bu güzel bir durum :D Geçen çok enteresan bir olay oldu onu yazmak istiyorum.





Rock FM diye bir radyo var. İnternet üzerinden de dinleyebiliyorsunuz ve bu aralar farklı müzikler arayan bendeniz için çok güzel bir keşif oldu bu. Son 1 aydır genelde radyo dinliyorum bilgisayar üzerinden. Ayrıca sabahları dersten önce Rabarba dinlemek akşamları ise ablam gelene kadar Arka Koltuk dinlemek alışkanlık oldu. Eğlenceli programlar.

Şimdi sabahları Rabarba programını sunan kişi Mesut Süre. Akşamalrı Arka Koltuk ise Metehan Çakır'ın programıydı yamulmuyorsam. Her gün farklı konuklar oluyor, haftada en az bir gün bu ikisi birbirinin programına geliyor falan. Geyik şamata güzel baya. Özellikle Çarşamba ve Perşembe günü sabahları Rabarba'da iki bayan çıkıyorki onların seslerini çok seviyorum xD

Her neyse geçen gün Rock'n Dark özel programı vardı Arka Koltuk'ta. Metehan Çakır, Mesut Süre ve Gripin grubunun elemanları var. Bende oyun oynayacam ama takıldım dinliyorum programı. "Şu an ne olsa size iyi gelir" günün konusuydu. Bende hadi dedim bir mail atayım bari. "Şu fırtınalı havalarda korku oyunu arkadaşlarımla oturup Silent Hill'in yeni oyununu, sınırsız ice tea stoğu eşliğinde oynamak iyi gelir" dedim.

Sonra Oblivion açtım hadi biraz daha oynayayım diye. O oyunla ilgili yorumlarımı yazacağım ayrıca :D Daha oyun bitsin öyle yapacam ama bakalım :P Ama mailde aklımda o sebepten radyoyu kapamadım. Bu adamlarda beş dakka önce bir PES ve PSP geyiği çeviriyordu. Gripin grubu da turne boyunca turnuvalar falan yapıyormuş onlardan bahsediyorlardı. Dedim nasılsa en azından birisi filmi izlemiştir bilir Silent Hill'i.

Benim maili okudular şimdi böyle. Bir tanesi dedi "Ya o süper oyundu haa. 2. oyun baya iyiydi" öbürü dedi "Ben filmi izlemiştim baya iyiydi" Sonra 4. oyunun filminin çekilmesi gerekitğine döndü konu. Sonra korku oyunlarına döndü bir anda. Sonra Gripin grubundan bir tanesi "Ya aslında Fatal Frame var bak o baya iyidir." şeklinde bir konu açtı. Ben böyle dinliyorum eööö şeklinde. İnternetten yayınıng ecikmeli geldiğini ve o arada başka bir konuda veya şarkıda olduklarını bilmesem hemen arayıp katılacaktım muhabbete yani.

Böyle insan radyoda dinlerken "lan benle adamın ne alakası var" falan diye düşünüyor. Ama böyle şeylere denk gelince çok garip hissediyor. Çok hoşuma gitti benim durum hemen yazayım dedim :D Tabi hemen dediğim bu olay Çarşamba günü oluyor ama olsun :D Yazı yazıdır :P

2 yorum:

  1. Ooo gripinde bizdenmiş demek sağlam oyun adamlar biliyor işi 2.ci oyunu beğendilerse tamam al sana silent hill fanı :) adamın biride fatal frame dedi oha :) bu arada radyonun linkini atarmısın ? yazı içinde teşekkürler zevkli bi yazı.

    YanıtlaSil
  2. Aha şaşırdım biri okuyormuş :D Sıkılıp bıraktıydım bende :D http://www.rockfm.com.tr/ Güzel radyo iyi dinleniyor :D

    YanıtlaSil

Categories

Pages

Popular Posts

Recent Posts